Central Parc busca incorporar nou personal

La cooperativa està interessada en ampliar la plantilla. Busquem gent compromesa i implicada que estigui disposada a incorporar-se de manera immediata. Oferim 3 perfils professionals diferents com són 1 comercial de productes agroecològics, 1 administratiu/iva comptable i 1 treballador/a agrari i distribuïdor/a.

Consulteu els requisits per cada un dels perfils professionals després del cartell:

Comercial de productes agroecològics:

Estudis mínims

Batxillerat o equivalent.

Experiència mínima

Un mínim de 6 mesos com a comercial.

Requisits mínims

  • Disponibilitat d’incorporació immediata.
  • Disposar de carnet de conduir i vehicle propi.
  • Flexibilitat horària.

Requisits desitjables

  • Persona responsable, proactiva, comunicativa i amb una clara orientació al client
  • Alt grau d’iniciativa i autonomia
  • Bona presència i dots negociadores
  • Capacitat de treballar en equip
  • Persona compromesa amb el projecte agrari i social
  • Disponibilitat per viatjar

Descripció

Funcions

La Cooperativa CENTRAL PARC DEL BAIX LLOBREGAT, S.C.C.L. destinada a la producció agroecològica i impulsora de projectes d’agricultura social, selecciona 1 COMERCIAL en el sector agroalimentari ecològic. Les seves principals responsabilitats seran:

  • Captació i fidelització de clients
  • Realització de visitas als clients actuals i potencials
  • Planificació de les produccions amb els clients
  • Facilitar i afavorir la comercialització dels productes agraris ecològicos d’agricultores associats a Central Parc.

Es valorarà l’experiència en venda directa com a comercial, agent comercial, promotor/a comercial i vendedor/a.

Oferim:

  • Contracte TEMPORAL (fins a setembre del 2018) a JORNADA COMPLETA (40 hores). Possibilitat de continuïtat.
  • Salari brut de 1.300 euros/mes.
  • Ordinador personal i telèfon mòbil.
  • Possibilitats de DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL com a comercial.

Administratiu/iva comptable:

Estudis mínims

Batxillerat o equivalent, imprescindibles coneixements comptables. També es valoraran els coneixements fiscals.

Experiència mínima

Un mínim de 6 mesos en tasques comptables i administratives.

Requisits mínims

  • Disponibilitat d’incorporació immediata.

Requisits desitjables

  • Persona responsable, proactiva i amb un alt grau d’autonomia
  • Capacitat de treballar en equip
  • Persona compromesa amb el projecte agrari i social

Descripció

Funcions

La Cooperativa CENTRAL PARC DEL BAIX LLOBREGAT, S.C.C.L. destinada a la producció agroecològica i impulsora de projectes d’agricultura social, selecciona 1 ADMINISTRATIU/IVA COMPTABLE en el sector agroalimentari ecològic. Les seves principals responsabilitats seran:

  • Comptabilidad (assentaments comptables, tancaments…)
  • Suport a la confección de models tributaris, gestió de subvenciones i arxiu de documents
  • Conciliació bancària
  • Facturació i cobraments
  • Portar els Llibres de Registre de l’IVA i el CCPAE
  • Suport en actuacions administratives diverses

Oferim:

  • Contracte TEMPORAL (fins al setembre del 2018) a MITJA JORNADA. Possibilitat de continuïtat i ampliació de jornada.
  • Salari brut de 650 euros/mes.
  • Ordinador personal.
  • Possibilitats de DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL com a administratiu/iva.

Treballador/a agrari i distribuïdor/a:

Estudis mínims

Educació Secundària Obligatòria

Experiència mínima

No requerida

Requisits mínims

  • Disponibilitat d’incorporació immediata.
  • Disposar de carnet de conduir i tenir més de 25 anys.
  • Flexibilitat horària.

Requisits desitjables

  • Persona responsable, proactiva i amb un alt grau d’autonomia
  • Capacitat de treballar en equip
  • Persona compromesa amb el projecte agrari i social

Descripció

Funcions

Cooperativa CENTRAL PARC DEL BAIX LLOBREGAT, S.C.C.L. destinada a la producció agroecològica i impulsora de projectes d’agricultura social, selecciona 1 TREBALLADOR/A AGRARI I DISTRIBUÏDOR/A en el sector agroalimentari ecològic. Les seves principals responsabilitats seran:

  • Treballs agraris diversos al camp
  • Distribució de productes agroalimentaris ecològics
  • Gestió de stock de productes

Oferim:

  • Contracte TEMPORAL (fins al setembre del 2018) a JORNADA PARCIAL (30 HORES SETMANALS). Possibilitat de continuïtat.
  • Salari brut de 850 euros/mes.

Comments

  1. Antonia Luque Campano Says: gener 22, 2018 at 10:26 am

    Bon día!!!
    Me gustaría formar parte de vuestro proyecto
    Donde puedo enviar currículum
    Gracias

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *